AI и адвокаты

AI и адвокаты

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.

Re: AI и адвокаты

On Thursday, December 12, 2019 at 5:59:59 PM UTC-5, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.


Давно хотел запостить
Взвешенный взгляд

Will A.I. Put Lawyers Out Of Business?
https://www.forbes.com/sites/c... 

What is the law but a series of algorithms? Codified instructions proscribing dos and don’ts—ifs and thens. Sounds a lot like computer programming, right? The legal system, on the other hand, is not as straightforward as coding. Just consider the complicated state of justice today, whether it be problems stemming from backlogged courts, overburdened public defenders, and swathes of defendants disproportionately accused of crimes.

So, can artificial intelligence help?

Very much so. Law firms are already using AI to more efficiently perform due diligence, conduct research and bill hours. But some expect the impact of AI to be much more transformational. It’s predicted AI will eliminate most paralegal and legal research positions within the next decade. Could judges and lawyers share the same fate? My coauthor Michael Ashley and I spoke to experts about AI’s impact on the legal system for our upcoming book, Own the A.I. Revolution: Unlock Your Artificial Intelligence Strategy to Disrupt Your Competition.

Re: AI и адвокаты

999Vulcan, <news:2ada6421-f603-4c28-aa17-b16b00176c61@googlegroups.com>


So, can artificial intelligence help?

Very much so. Law firms are already using AI to more efficiently perform due
diligence, conduct research and bill hours. But some expect the impact of AI
to be much more transformational. It's predicted AI will eliminate most
paralegal and legal research positions within the next decade. Could judges
and lawyers share the same fate? My coauthor Michael Ashley and I spoke to
experts about AI's impact on the legal system for our upcoming book, Own the
A.I. Revolution: Unlock Your Artificial Intelligence Strategy to Disrupt
Your Competition.


AI это алхимия 20-21 века. Со множеством полезных "побочных"
результатов. Но главная функция AI таки в том чтобы разводить
впечатлительных спонсоров на бабло.

Re: AI и адвокаты

999Vulcan <999vulcan@gmail.com> wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 5:59:59 PM UTC-5, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.




Давно хотел запостить
Взвешенный взгляд



Will A.I. Put Lawyers Out Of Business?
https://www.forbes.com/sites/c... 


Не позволят-с.

---
Const

Re: AI и адвокаты

On Thursday, December 12, 2019 at 7:55:09 PM UTC-5, 999Vulcan wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 5:59:59 PM UTC-5, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.


Давно хотел запостить
Взвешенный взгляд

Will A.I. Put Lawyers Out Of Business?
https://www.forbes.com/sites/c... 

What is the law but a series of algorithms? Codified instructions proscribing dos and don’ts—ifs and thens. Sounds a lot like computer programming, right? The legal system, on the other hand, is not as straightforward as coding. Just consider the complicated state of justice today, whether it be problems stemming from backlogged courts, overburdened public defenders, and swathes of defendants disproportionately accused of crimes.

So, can artificial intelligence help?

Very much so. Law firms are already using AI to more efficiently perform due diligence, conduct research and bill hours. But some expect the impact of AI to be much more transformational. It’s predicted AI will eliminate most paralegal and legal research positions within the next decade. Could judges and lawyers share the same fate? My coauthor Michael Ashley and I spoke to experts about AI’s impact on the legal system for our upcoming book, Own the A.I. Revolution: Unlock Your Artificial Intelligence Strategy to Disrupt Your Competition.


В цитате речь идет об эникейщиках, каковых возможно и подсократят.
Я же говорил о разработчиках.

Re: AI и адвокаты

On Thursday, December 12, 2019 at 8:45:39 PM UTC-5, GM wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 7:55:09 PM UTC-5, 999Vulcan wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 5:59:59 PM UTC-5, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.


Давно хотел запостить
Взвешенный взгляд

Will A.I. Put Lawyers Out Of Business?
https://www.forbes.com/sites/c... 

What is the law but a series of algorithms? Codified instructions proscribing dos and don’ts—ifs and thens. Sounds a lot like computer programming, right? The legal system, on the other hand, is not as straightforward as coding. Just consider the complicated state of justice today, whether it be problems stemming from backlogged courts, overburdened public defenders, and swathes of defendants disproportionately accused of crimes.

So, can artificial intelligence help?

Very much so. Law firms are already using AI to more efficiently perform due diligence, conduct research and bill hours. But some expect the impact of AI to be much more transformational. It’s predicted AI will eliminate most paralegal and legal research positions within the next decade. Could judges and lawyers share the same fate? My coauthor Michael Ashley and I spoke to experts about AI’s impact on the legal system for our upcoming book, Own the A.I. Revolution: Unlock Your Artificial Intelligence Strategy to Disrupt Your Competition.


В цитате речь идет об эникейщиках, каковых возможно и подсократят.
Я же говорил о разработчиках.


опять, значит, "старался не читать"?

Re: AI и адвокаты

On Thursday, December 12, 2019 at 8:30:55 PM UTC-5, Const wrote:

999Vulcan <999vulcan@gmail.com> wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 5:59:59 PM UTC-5, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.




Давно хотел запостить
Взвешенный взгляд



Will A.I. Put Lawyers Out Of Business?
https://www.forbes.com/sites/c... 


Не позволят-с.


уёв наваляют, как в пакистане?

Re: AI и адвокаты

On Thursday, December 12, 2019 at 9:18:32 PM UTC-5, 999Vulcan wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 8:45:39 PM UTC-5, GM wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 7:55:09 PM UTC-5, 999Vulcan wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 5:59:59 PM UTC-5, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.


Давно хотел запостить
Взвешенный взгляд

Will A.I. Put Lawyers Out Of Business?
https://www.forbes.com/sites/c... 

What is the law but a series of algorithms? Codified instructions proscribing dos and don’ts—ifs and thens. Sounds a lot like computer programming, right? The legal system, on the other hand, is not as straightforward as coding. Just consider the complicated state of justice today, whether it be problems stemming from backlogged courts, overburdened public defenders, and swathes of defendants disproportionately accused of crimes.

So, can artificial intelligence help?

Very much so. Law firms are already using AI to more efficiently perform due diligence, conduct research and bill hours. But some expect the impact of AI to be much more transformational. It’s predicted AI will eliminate most paralegal and legal research positions within the next decade. Could judges and lawyers share the same fate? My coauthor Michael Ashley and I spoke to experts about AI’s impact on the legal system for our upcoming book, Own the A.I. Revolution: Unlock Your Artificial Intelligence Strategy to Disrupt Your Competition.


В цитате речь идет об эникейщиках, каковых возможно и подсократят.
Я же говорил о разработчиках.


опять, значит, "старался не читать"?


Мы просто говорим о разных вещах.

Re: AI и адвокаты

On Friday, December 13, 2019 at 4:26:26 AM UTC-5, GM wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 9:18:32 PM UTC-5, 999Vulcan wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 8:45:39 PM UTC-5, GM wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 7:55:09 PM UTC-5, 999Vulcan wrote:

On Thursday, December 12, 2019 at 5:59:59 PM UTC-5, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.


Давно хотел запостить
Взвешенный взгляд

Will A.I. Put Lawyers Out Of Business?
https://www.forbes.com/sites/c... 

What is the law but a series of algorithms? Codified instructions proscribing dos and don’ts—ifs and thens. Sounds a lot like computer programming, right? The legal system, on the other hand, is not as straightforward as coding. Just consider the complicated state of justice today, whether it be problems stemming from backlogged courts, overburdened public defenders, and swathes of defendants disproportionately accused of crimes.

So, can artificial intelligence help?

Very much so. Law firms are already using AI to more efficiently perform due diligence, conduct research and bill hours. But some expect the impact of AI to be much more transformational. It’s predicted AI will eliminate most paralegal and legal research positions within the next decade. Could judges and lawyers share the same fate? My coauthor Michael Ashley and I spoke to experts about AI’s impact on the legal system for our upcoming book, Own the A.I. Revolution: Unlock Your Artificial Intelligence Strategy to Disrupt Your Competition.


В цитате речь идет об эникейщиках, каковых возможно и подсократят.
Я же говорил о разработчиках.


опять, значит, "старался не читать"?


Мы просто говорим о разных вещах.


ты, видимо, о том, что "профессионалы от юриспруденции" скоро начнут выставлять счета своим AI клиентам

Re: AI и адвокаты

On 12/12/2019 5:59 PM, GM wrote:

Была у нас намедни презентация, после которой я наконец-то осознал, что AI из малопонятной науки превратился в индустрию. А также то, что это открывает охренительное окно возможностей профессионалам от юриспруденции. Простейшая вещь - Fair Rating Reporting Act.

Так что молодые адвокаты которые начнут разрабатывать эту нишу могут хорошо подняться.


Кстати да, давно пора.